Verslag dag 1: Voorbereiding Marathon Spijkenisse

Vandaag start dan de voorbereiding voor de Spijkenisse Marathon. Ik ga 10 weken in voorbereiding voor deze najaarsmarathon. Ik zal wat meer rustdagen gaan inplannen in aanloop naar deze wedstrijd. Vandaag is dan gelijk een rustdag. Het verschil met het vorige schema is dat de kilometers iets minder zijn, maar het tempo van de trainingen liggen hoger. Dat is ook logisch want ik wil mijn PR van 2:47:28 nog iets aanscherpen. Of dat lukt, dat weet ik natuurlijk niet. Een marathon kan je immers niet voorspellen! Ook het feit dat ik al twee marathons in de benen heb speelt natuurlijk mee. Ik heb er  in ieder geval veel zin in om naar deze wedstrijd toe te werken. Ook het kiezen van de trainingsroutes worden weer gaaf en ik zal jullie op de hoogte gaan houden van het verloop van deze trainingen.

Groeten Danny

Geef een reactie

