Verslag 7- loop in Zevenhoven 27 september 2015

Vandaag was het voor mij een spannende dag. Ik ga vandaag lopen in Zevenhoven. Is dat zo spannend dan? Nu wil ik altijd hard lopen waar het ook is, alleen staat er vandaag veel op het spel. De gemeente Nieuwkoop Circuit staat centraal en daar sta ik 2e in. Een kans op plek 1 is zeker nog aanwezig. Gezond gespannen dus. Als ik dan vlak voor de start dan ook hoor dat, mijn grootste concurrent er niet is, valt er een druk van mijn schouders. Het startschot is om 13:00 uur. Knal, daar gaan we..

Ik kan gelijk met een van de streekgenoten mee lopen die vandaag een 10 kilometer loopt en dus geen bedreiging is. Na amper vier kilometer moet hij er al af. Als er dan in het parcours nog een keerpunt opduikt kom ik er achter dat ik al een aardig gat heb geslagen met de nummer 2. Dit is een mooie route om te lopen en het is gelukkig niet alleen recht vooruit. Als ik dan bij het 14 kilometerpunt een lage 50 minuten klok hangt er een persoonlijk record in de lucht. Uiteindelijk kan ik mijn handen in de lucht steken, ik zal zowel deze wedstrijd als het totale klassement gaan winnen. Ik mag mij gelukkig prijzen als beste regioloper 2015. Ik ben met trots vervult en zal uiteindelijk met mijn tweelingbroer tevreden en blij huiswaarts keren.

Kaart wedstrijd Zevenhoven

Tot de volgende keer!

Sportieve groeten Danny

Geef een reactie

