Getraind met Guus

kaart training 24 september

Vanmiddag uit mijn werk was het weer tijd voor een training. Ik ging rond half 6 de deur uit. Ik besloot Guus mee te nemen. Zo sloeg ik gelijk twee vliegen in één klap. Trainen en de hond uitlaten.

Het regende zachtjes toen ik wegging, maar dat vind ik nooit erg. Het rondje Limespark wat ik altijd loop, is een bekend rondje voor Guus, dus hij had er flink de vaart in. Dat was te zien aan m’n gemiddelde ronde tijden. Deze lagen een stuk sneller dan normaal. Gek eigenlijk. Het voelt helemaal niet alsof Guus heel hard trekt, maar blijkbaar toch wel.

In het Limespark was het heel rustig. Het was dan ook rond etenstijd. Eigenlijk mag het daar niet, maar Guus mocht van mij toch even los lopen. 40 minuten achter elkaar hardlopen is voor hem ook best pittig en in het park heeft hij de kans om even het water in te gaan en af te koelen. Helaas snapte Guus niet helemaal mijn bedoelingen en ging juist als een gek heen en weer rennen. Toen ik hem aan het eind van het park weer vast deed, was hij dus niet bepaal afgekoeld. Raar beest.

Gelukkig had hij nog voldoende kracht over om me weer naar huis te trekken. Daar aangekomen kreeg hij z’n welverdiende bak voer en ik sprong lekker onder de douche. Blij dat ik weer geweest ben.

splits training 24 september

Zondag staat m’n volgende training op het programma.

Groetjes Sarah

Geef een reactie

